maandag 11 juni 2012

Meer Internet Verkeer door "Geheimen, Tips en Trucs"

Geheimen en Tips voor meer Internet Bezoekers
Wanneer je de zoekmachines altijd direct de schuld geeft, begrijp je het niet en ben je verkeerd bezig.
Lees meer "Geef de zoekmachines niet de schuld dat ze het verkeer naar jouw websites en blogs met een zekere regelmaat de kop afhakken. Het is hun taak om te doen wat het beste is voor hun klandizie.

Dus wat moet je doen om meer bezoekers naar je website te krijgen en constant een redelijke stabiele positie online te kunnen handhaven of om door te dringen tot de top. Maar voordat ik hier nader op in ga, wil ik je even iets meer informatie over mezelf geven.
Mijn passie is “composites en coatings”. Innovatie, productie en verkoop. Hierbij heb ik altijd meerdere marketingtechnieken met succes ingezet. Grote impulsen heb ik kunnen realiseren met direct marketing. Mijn leermeesters waren bijna zonder uitzondering alle ”americans”. Als geweldige aanvulling op direct mail geldt het internet. Terwijl een doorbraak met direct mail tijd en energie vergt"  .... voor meer info zie het volledige artikjel op de site UnitedStarters van Leo Verkoelen

Geen opmerkingen: