dinsdag 6 november 2012

Leo Verkoelen over het opstarten van een bedrijf | INTERNET BEDRIJF STARTEN


Een van de groeimarkten anno 2012 is GROEN ENERGIE, oftewel Hernieuwbare Energie. Mijn website SolarWindBioShop.com heb ik vorige week aangemeld voor de website “TOP50Solar.nl “


Op deze website worden zo’n 250 websites gevolgd qua bezoekers.
Bij de aanmelding van de site kun je naast een regel tekst ook een banner plaatsen.

Ik heb gekozen voor bovenstaande banner:


De site kwam binnen op positie 160 tot 180, maar begon na korte tijd te stijgen (streefgetal is positie een, twee of drie).

Onderstaand screenschots van de laatste dagen:






Wat denkt u … heb ik een kans om op de eerste pagina (1-50) te komen zonder grote investeringen in reclame campagnes? Geef me een paar tips, mijn dank is groot.

Leo Verkoelen (serial entrepreneur en marketeer)









Geen opmerkingen: