Lever meerwaarde voor elke prijs die je vraagt
Geef een krachtige “reden waarom” de klant bij jou zou moeten kopen
Bouw je bedrijf op rondom je eigen levensstijl in plaats van rondom je bedrijf
Probeer het startersrisico te beperken
Breng je idee zo snel mogelijk op de markt – ook als het nog niet helemaal klaar is. Laat de markt bepalen of je een winnaar hebt. Zo niet – ga snel door naar iets anders Als het produkt goed is – maak het nog beter
Gebruik direct marketing methoden om het maximale uit je idee te halen
Verklein het risico voor de koper
Houd nauwgezet bij waar de omzetten vandaan komen. Meten is weten
Je onderneming zal nooit helemaal af zijn. Hier moet je mee leren leven
Na een verkoop. Probeer altijd iets extra’s te verkopen
Hou bestaande klanten in ere. Het is altijd vijf maal goedkoper om iets aan bestaande klanten te verkopen dan nieuwe klanten te vinden.
Vier uw overwinningen. Ga niet direct over tot het volgende project zonder jezelf te belonen.
Leo Verkoelen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten