woensdag 29 april 2009

UnitedStarters over Online Marketing

Online marketing in 't kort:
Vind een problem. Los het op. En laat de mensen betalen voor de oplossing.

Als je je afvraagt waarom je online webwinkel of website onvoldoende opbrengt dan ben je al op weg naar de oplossing. Doe een test.
- Heb je een probleem gevonden? Een probleem dat voor de mensen van belang is? En ook voor voldoende mensen?
- Verkoop je de oplossing voor dat probleem? Is het de beste oplossing? Een oplossing die voldoende verschilt van alle andere opties? Kun je dat bewijzen?
- Zijn de mensen bereid om te betalen voor een oplossing van het probleem? Hebben ze geld om hiervoor te betalen? Vertelt je marketing op een overtuigende manier dat de voordelen groter zijn dan de kosten?

Als je site deze 3-delige test goed doorstaat dan kun je via Google Adwords gekwalificeerde prospects vinden en je produkt met winst verkopen.

Als je niet zeker bent dan kan Adwords je op een goedkopen en snelle manier helpen een antwoord te vinden. Met Adwords kun je jouw produkt testen op je doelgroep. En de tests blijven variĆ«ren totdat je gouden formule hebt gevonden… of het project laten vallen en een ander produkt gaan zoeken.


Leo Verkoelen en partners

Geen opmerkingen: