donderdag 14 mei 2009

Global Creative Economy - het concept met Internet Power


Voor alle lezers van deze blog wil ik graag een aanbeveling doen voor Global Creative Economy kortweg
GCE. Zoals elke onderneming kennen ze ook hun goede en slechte tijden. Ik ben positief verrast door de kracht, waarmee ze ook na een “bijna nederlaag” weer terugkomen. Voorop staat bij GCE: blijf je klant steunen ook als is de verleiding groot om snel te cashen. Ik zie dat veel van de deelnemers aan het GCE project (het bouwen van een 4e generatie internet bedrijf) geleidelijk vooruitgang boeken. Bij sommige gaat het sprongsgewijs (zie o.a. salesoutlet en boxspring).

De HOT bijeenkomst van gisteren op de vertrouwde
Fontys locatie was weer leerzaam. Ik schrijf diverse blogs over o.a. alternatieve energie, eigenbedrijfstarten, aangenamer ondernemen (co-auteur, partner en adviseur marketing) en composites.

Het persoonlijk contact met een coach is uitermate handig voor het oplossen van kleine problemen met het inrichten van websites. Het grote aantal ervaren coaches dat beschikbaar is, zorgt ervoor dat elke probleempje snel opgelost kan worden. Kan het niet door je eigen coach, dan weet hij wel de oplossing te halen bij een collega.

Fantastisch is om te zien hoe het netwerk na meer dan 8 maanden samenwerken steeds hechter wordt. Ik ga je op de hoogte houden. Kijk eens op
UnitedStarters voor meer informatie over het starten van een eigen internet bedrijf in crisistijd.

Leo Verkoelen (serial entrepreneur)

Geen opmerkingen: