zondag 2 mei 2010

LeoOnline videopresentaties voor slimme starters

Door de bomen het bos niet meer zien. Dit is nog steeds het grote gevaar voor starters en jonge ondernemers. Om mijn kennis van internet marketing, direct marketing en het starten van ondernemingen met een grotere community te kunnen delen ben ik gestart met een serie videopresentaties onder de titel LeoOnline.

Doe er je voordeel mee en schroom niet vragen te stellen, zodat we veel mensen kunnen helpen om hun weg naar een succesvolle Internet Home Business, een eigen internet bedrijf dat 7 dagen in de week voor je werkt.


Door mijn grote internationale netwerk is mijn team snel op de hoogte van lucratieve nieuwe ontwikkelingen. Hot tips zullen als een rode draad door de serie worden geweven. Dus hou ogen en oren open.

Weet je overigens dat we allemaal verschillend op boodschappen reageren. De een is meer visueel ingesteld, de ander op het gehoor en voor een derde telt het gevoel. Ik heb er een goed gevoel bij dat ik veel mensen kan helpen met mijn serie LeoOnline.

Leo Verkoelen 
serial entrepreneur

Geen opmerkingen: