zondag 30 mei 2010

Internet ondernemer worden en een grijs bestaan kun je voortaan vergeten

Niet je nek uitsteken, dat geeft een veilig gevoel, maar garandeert een grijs bestaan. Wachten op het juiste moment is in onze welvaarts maatschappij heel gewoon. Het juiste moment komt echter nooit. Wil je toch een bedrijf starten, begin dan nu.


De crisis is nog niet voorbij en de economie kan iedere dag weer terugvallen. Bereid je voor op een betere toekomst voor jezelf en je gezin door het starten van een eigen internet based bedrijf.


Problemen zitten vaak alleen in ons hoofd.
We vinden altijd redenen om maar niet te hoeven beginnen:



• Een baan geeft (schijn)zekerheid


• Ik ben te oud


• Ik ben te jong


• Ik ga niet genoeg verdienen


• Het past niet bij mijn opleiding


• Ik heb geen startkapitaal


• De concurrentie is te groot


• De economie zit tegen


• Ik kan het niet promoten


• Ondernemen is een risico


• Ik ben er nog niet klaar voor


Stilstaan geeft schijnzekerheid! Dan kan je niks gebeuren! Het leven zit vol verrassingen. Ook met jouw zekerheden kan het zo afgelopen zijn. Het is slimmer om jouw mooie plannen op te pakken en aan de slag te gaan. Maak iets van je leven en profiteer van het rijke aanbod van coaches, mentors en adviseurs op elk gebied van strategie tot financiering.

Leo Verkoelen (serial entrepreneur)

Geen opmerkingen: