woensdag 14 september 2011

Huur een website is HOT in Nederland

Een website huren betekent snel online zijn en geen aanslag op uw budget. Het huren van een website wordt langzamerhand gezien als een volwaardig alternatief voor het laten bouwen van een site. In Nederland zijn meer dan 10 aanbieders actief in deze markt. Iedereen heeft zijn eigen visie (binnenkort een review over ”het huren van een site”). Veel mensen hebben een groot aantal vragen. Een van de beste opsommingen heb ik gevonden op de site van SPP-Services (WebsitePlus - Huur Een Site) (actief in de sector B2B en B2C sinds 1993).


Het fenomeen bestaat in het buitenland al langer, meestal aangeduid als rent-a-site. De betere aanbieders, meestal incl. domeinnaam en hosting, hebben we voor u gevonden in de Verenigde Staten, Engeland en Australiƫ.
Heb je ervaring met HUUR EEN SITE? Laat het mij weten en geef commentaar.
Deze blog heb ik dankzij het internet kunnen schrijven vanuit mijn vakantiewoning aan het zonnige strand in Brazilie. Mijn vorige blogpost van gisteren al binnen 10 uur op de eerste pagina van Google!
Mrs. Fatima Verkoelen-Leal


Geen opmerkingen: