zaterdag 16 oktober 2010

Hoe Internet Bedrijf Starten als You Tube Video




Hoe YouTube je kan helpen om hoger te scoren bij Google. Iedere keer verbaas ik me weer hoe snel mijn Blogger en Wordpress blogposts opgenomen worden door Google. Vandaag een tekst geschreven voor mijn video. De tekst verwerkt tot een PowerPoint presentatie en deze daarna middels Camtasia voorzien van gesproken woord. Vervolgens gerendered en de video ge-upload naar You Tube.


Een webpagina gemaakt voor  UnitedSTARTERS , de video code embedded en tewvens een verwijzing naar mijn nieuwsbrief gemaakt mbv Aweber autoresponders (www.aweber.com ) .


Bovenstaand is een voorbeeld van hoe snel je een en ander kunt realiseren.


Leo Verkoelen (serial entrepreneur)


P.S. kijk eens naar de filmpjes van mijn 13-jarige zoon op You Tube. Hij werkt met een Imac en geavanceerde software voor special effects. www.youtube.com/user/unitedstarters102

Geen opmerkingen: