vrijdag 15 oktober 2010

Worstelt u ook al veel te lang met het omzetten van uw passie in een eigen succesvol internet bedrijf


Herkent u zich hierin? Als ik mijn succesverhalen analyseer, kom ik tot de conclusie dat iedereen op dezelfde manier start. Starters en jonge ondernemers, die een eiggen internet bedrijf beginnen, zij hebben allemaal een grote passie, maar zij bleven vechten met dezelfde frustaties en uitdagingen zonder goede oplossingen te vinden.


Het begint er al mee . . .


• Hoe maak ik een goede website voor mijn eigen internet bedrijf, coaching business of webwinkel? Moet ik hier duizenden euro’s voor betalen?


• Hoe vermarkt ik effectief mijn business? Waar haal ik de klanten vandaan?


• Wat is mij strategie? Hoe houdt ik mijn internet business goed georganiseerd en op het goede spoor?


• Welke training heb ik nodig om succesvol te zijn? En waar kan ik die vinden?


• En wat gaan al deze trainingen en cursussen mij kosten?


• Wat gebeurt er als ik het allemaal niet meer kan overzien? Waar kan ik mijn vragen stellen en waar kan ik waardevolle hulp vinden?


• Welke “tools” heb ik nodig en waar kan ik die vinden?


• En wat gaan deze zaken mij allemaal kosten?


• Wat gebeurt er als ik verkeerde keuzes maak? Kom ik dan op een grote achterstand?


• Waar vind ik een stap-voor-stap wegwijzer?


• Hoe moet het als ik geen technische kennis en geen business ervaring heb?




De dagen dat u ploegde zonder resultaat zijn voorbij. Maak kennis met de gratis VroegVogelNieuwsbrief van UnitedStarters.


Leo Verkoelen (serial entrepreneur)

Geen opmerkingen: