maandag 12 januari 2009

Waarom zijn er nog zoveel slechte websites die echte verkoopkracht missen

Bedrijven zijn vaak van mening dat ze een website nodig hebben, maar ze hebben geen idee wat nodig is voor marketing online. Er zijn helaas teveel websites die het internet landschap vervuilen en gepubliceerd zijn met de hoop dat grote aantallen bezoekers op de site zouden komen en gretig het verhaal zouden oppikken. De werkelijkheid is anders. Vaak loopt het uit op een teleurstelling en men denkt dan dat internet voor hun branche niet geschikt is. Men stopt dan gewoon met online marketing.

Het internet kan echter een van de beste marketing tools voor uw onderneming zijn en niet alleen klanten aantrekken maar ze ook behouden. Hoe adverteert u nu? Op dezelfde manier als al uw concurrenten of steekt u er met kop en schouders bovenuit, bent u anders.
De kosten van de traditionele manieren van adverteren (advertenties, banners, beurzen, industrie vakbladen e.d) zijn hoog, terwijl internet bijna gratis is. Voor nadere info kijk eens op de site www.unitedstarters.com . Vooral de huidige crisis dwingt u tot kostenbeheersing. Maak internet tot uw beste bondgenoot.

Leo Verkoelen

Geen opmerkingen: