donderdag 13 november 2008

Mijn mini enquete "internet marketing kennis"

Ik heb een mini enquete gehouden over de kennis van mijn websitebezoekers en hun wensen

Vraag 1: op welk gebied van de internet marketing wilt u het liefste hulp hebben?
Antw.: het sturen van meer bezoekers naar de website

Vraag 2: zou u graag video interviews zien van succesvolle marketers incl. de bronnen die ze raadplegen samen met tips en trucs die ze ontdekt hebben
Antw.: ja, graag

Vraag 3: hoe wil u deze informatie ontvangen direct via internet of op een DVD?
Antw.: bijna iedereen geeft de voorkeur aan direct via het internet

Vraag 4: hoe wilt u het hebben op audio of geprint als report
Antw.: audio en tevens in printbare vorm

Vraag 5: welke tools hebt u nodig om beter uw doel van uw business te bereiken?
Antw.: links naar handige sites en meer adressen waar ik zaken kan uitbesteden

Vraag 6: hoeveel ervaring het u al met internet marketing?
Antw.: de meest voorkomende antwoorden waren “ik probeer al enige tijd online geld te verdienen maar heb nog weinig succes”, “ik verdien geld maar nog niet genoeg om mijn baan op te zeggen”, “Internet marketing is mijn dagelijks werk”.

Geen opmerkingen: